Kakovostno in pravilno napisana vsebina zagotovo pusti boljši vtis kot površno napisano besedilo z veliko slovničnimi napakami.
Si predstavljate, da bi zaradi slovničnih napak ali neustreznega zapisa besed, ki jih uporabniki opazijo v vaših zapisih, lahko celo izgubili možne stranke ali kupce?
Veste, da splet oziroma spletni iskalnik Google vsebino razvršča na podlagi uporabniške izkušnje. Slaba slovnica lahko predstavlja slabo uporabniško izkušnjo; bralci nimajo toliko strpnosti za branje, hitreje zapustijo stran in podobno.
Čez čas določenih napak preprosto »ne vidimo več«, saj slog pisanja postane navada. Pogosto smo tudi preveč osredotočeni na vsebino, slovnico pa zanemarimo. Zato so še posebej koristni napotki in nasveti tistih, ki za nami znova preverijo vsebino in pravopis. Lahko je to kolega v službi ali podjetje z lektorskimi storitvami. (Mi – Umetnost besede s. p.) 🙂
Podajam nekaj primerov oziroma besed, ki niso najbolj primerni za pisno in govorno izražanje. Torej, bolj primerni izrazi so zapisani s krepko pisavo.
pričetek – začetek
kvaliteta – kakovost
definitivno – zagotovo
tekom dneva – čez dan
spregledamo – prezremo
"*" indicates required fields